بهترین مشاور و روانشناس ایلام

معرفی بهترین روانشناس ایلام

بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از یک طرف و بررسی استانداردهای خاص سایت ایلام اینفو دکتر رحمت رمضانی بعنوان بهترین روانشناس ایلام در شاخص های تعریف شده در این نظر سنجی بوده است .

شاخص های این نظر سنجی

در ابتدا مهم ترین فاکتور انتخاب و معرفی بهترین روانشناس ایلام محبوبیت ایشان نزد مردم ایلام است. ما با انجام نظرسنجی های گوناگون توانسته ایم محبوب ترین و بهترین روانشناس ایلام را از نگاه مردم بشناسیم و سپس به ارزیابی سایر استانداردها بپردازیم. به همین خاطر شما می توانید مطمئن باشید روانشناسان معرفی شده در این نظر سنجی توانسته اند در مدت فعالیت خود نظر مراجعین خود را به بهترین نحو ممکن جلب نمایند و از جایگاه ویژه ای در میان مردم ایلام برخوردارند.

  • داشتن مجوزهای لازم

از آنجایی که ارائه مشاوره در حوزه ی روانشناسی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی دانشگاهی و همچنین دریافت مجوزهای لازم از مراکز ذی صلاح می باشد، کلیه روانشناسان معرفی شده در این مقاله دارای مجوزهای رسمی از سازمان ها و نهادهای مرتبط بوده و ایلام اینفو از معرفی افراد فاقد صلاحیت خودداری ورزیده است. از آنجایی که مشاور در عمق زندگی افراد ورود می یابد بایستی صلاحیت قانونی این کار را نیز داشته باشد و از فیلترهای گوناگون تایید صلاحیت گذشته باشد. در انتخاب روانشناس خوب در ایلام این نکته را حتما مورد توجه قرار دهید.

  • داشتن تخصص در حوزه مرتبط

بهترین روانشناس ایلام بایستی در حوزه مورد نظر دارای تخصص و تجربه باشد. با توجه به گستردگی حوزه های روانشناسی لازم است روانشناس در یک یا چند حوزه به صورت تخصصی کسب دانش و تخصص کرده باشد تا بتواند بهترین راهنما و مشاور مراجعین خود باشد. داشتن تخصص این روزها نه یک تمایز، بلکه به یک الزام تبدیل شده است چرا که مراجعین نیازمند دریافت راهنمایی دقیق و کارگشا برای رفع مشکلات خود هستند و از مراجعه به مشاورین مختلف با دیدگاه های مختلف خودداری می نمایند.

  • برخورد محترمانه و اکرام مراجعین

یکی از پارامترهای بسیار مهم از نگاه ایلام اینفو برخورد محترمانه، صمیمانه و اکرام مراجعین توسط پرسنل مرکز مشاوره و دکتر روانشناس است. از نگاه ایلام اینفو مردم شهر ایلام و گردشگران این شهر زیبا شایسته دریافت بهترین خدمات با بالاترین سطح از کیفیت می باشند و حفظ شان و شخصیت ایشان اولویت اول کسب و کارها بایستی باشد. ما در تلاشیم با فرهنگ سازی این موضوع شرایطی را فراهم آوریم که کسب و کارها و مجموعه های خدماتی این مهم را در مجموعه های خود اولویت قرار دهند و نسبت به این موضوع بسیار حساس باشند.

  • دکوراسیون و مبلمان مناسب

یکی دیگر از پارامترهای مورد توجه ایلام اینفو دکوراسیون و مبلمان مرکز مشاوره است. یکی از نشانه های احترام به مراجع ایجاد فضایی مناسب برای حضور ایشان در محیط مرکز مشاوره است. مراکز مشاوره بایستی با دکوراسیون مناسب و همچنین قرار دادن مبلمان مناسب سعی داشته باشند شرایط رفاهی لازم را برای مراجعین ایجاد نمایند و دریافت خدمات را برای ایشان آسان و دوست داشتنی نمایند.

  • قیمت مناسب و طبق تعرفه ابلاغی

در مرکز مشاوره بایستی هزینه دریافتی از مراجعین مطابق با تعرفه رسمی مشاوران بوده که توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران تایین میشود. این هزینه متناسب با مدرک تحصیلی مشاور و همچنین استان فعالیت هر ساله تهیه و تنظیم می شود و به کلیه روانشناسان کشور ابلاغ می گردد. دریافت هزینه ای بالاتر از تعرفه ذکر شده در هر صورت خلاف بوده و ایلام اینفو این موضوع را به صورت جدی مورد ارزیابی قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به سایت ذکر شده تعرفه سال را دریافت کرده و از قیمت مناسب مراکز معرفی شده اطمینان حاصل نمایید.

  • بهداشت محیط

بی شک رعایت بهداشت محیط از الزامات غیر قابل چشم پوشی در کلیه مشاغل است و مراکز روانشناسی و بهترین روانشناس ایلام نیز از این موضوع مستثنی نیستند. مرکز مشاوره بایستی با انجام کلیه پروتکل های بهداشتی نه تنها محیط را برای دریافت خدمات مساعد و دلنشین نماید بلکه با این کار نشان می دهد برای مراجعین اهمیت قائل است و می داند کلیه افراد علاقه دارند خدمات خود را در مکانی زیبا و پاکیزه دریافت نمایند.

  • حفظ اسرار و اسناد مراجعین

حفظ اسرار و اسناد مراجعین یکی از با اهمیت ترین نکاتی است که توسط مرکز مشاوره بایستی مورد توجه قرار گیرد. بهترین روانشناس ایلام بایستی شرایطی را محیا نماید که مراجعین با امنیت خاطر بتوانند اسرار خود را جهت دریافت بهترین مشاوره بیان نمایند و اطمینان کامل داشته باشند که اسناد و اسرار ایشان نزد مشاور می ماند و هیچگونه مشکلی از این جهت بوجود نخواهد آمد. ما در ایلام اینفو این موضوع را به صورت جدی مورد ارزیابی قرار داده ایم و آموزش های لازم را نیز به مراکز مشاوره در این خصوص داده ایم و شما می توانید از مراکز معرفی شده با کمال اطمینان خدمات خود را دریافت نمایید.

  • صداقت و حسن نیت بهترین روانشناس ایلام

این موضوع یکی از مهم ترین نکاتی است که بهترین روانشناس ایلام بایستی آن را رعایت نماید. بهترین روانشناس ایلام بایستی با مراجعین خود صادق بوده و در بیان نکات مهم به ایشان صداقت کامل داشته باشد و همچنین برای تایین تعداد جلسات مشاوره و … فارق از سود مادی خود بیندیشد و آنچه که برای مراجع مفید و کاربردی است را لحاظ نماید. صداقت و حسن نیت بهترین روانشناس ایلام می تواند گره از مشکلات مراجعین باز نماید و تاثیر قابل توجهی بر خروجی جلسات مشاوره داشته باشد.

  • دسترسی آسان به مرکز مشاوره

مرکز مشاوره بایستی در محیطی مناسب با دسترسی مناسب قرار گرفته باشد تا کلیه مراجعین بتوانند به راحتی برای دریافت خدمات مشاوره ای خود به بهترین دکتر روانشناس ایلام مراجعه نمایند. برای بسیاری از مراجعین که ممکن است خودروی شخصی نداشته باشند موقعیت مکانی مرکز مشاوره اگر در مرکز شهر باشد بسیار عالی خواهد بود و برای مراجعینی که با خودروی شخصی خود به مرکز مراجعه می نمایند وجود جای پارک مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطالب مرتبط

مرکز تخصصی روانشناسی سینا تنها مرکز روانشناسی طرف قرار داد بیمه های پایه در استان ایلام
+